Djurtema

Dagens inlägg består mest av bilder på kängurus och andra djur.



Niclas och Mark med familjens fågel, den är livsfarlig och alla är rädda för den, även hundarna. Fågeln är på marken och jagar Mark och Niclas. Vi var seriöst rädda. Tredje bilden blir Mark attackerad av en stel orm. Fjärde bilden är på en död wombat som vi såg på vägen.



Tre bilder på kängurus. Det är svårt att komma nära, så bilderna är inte perfekt. Kan bero på att vi åkte bil. Blyga djur.



För övrigt har vi lärt oss att skriva med å, ä och ö. Vi sov också väldigt gott inatt med värmen på och i mjuka sängar. Vi vet inte riktigt hur framtiden ser ut. Hur ofta vi kan uppdatera osv. Men ödet får visa vägen.

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Ballt med kängurus! Ni är lite som tyskar är i Sverige, när dom tar kort på älgar!

2008-11-24 @ 15:24:39
URL: http://tobbekvarnen.blogg.se/
Postat av: niclas

haha ja som fan. nån blandning mellan tyskar och japaner :) miss you tobey

2008-11-25 @ 06:55:41
Postat av: Gert

Vi är online igen.Fortsätt och lägg ut fler foto det är roligt att få se er igen.Ha det bra.

2008-11-25 @ 19:21:00
Postat av: Linda

Jag avundas er jättemycket. Här i stockholm har vi 30 cm snö och svinkallt. Men jag har börjat mitt nya jobb, trivs som bara den. Ha det gött och lägg in fler foton så jag kan bli ännu mer avundsjuk..

2008-11-25 @ 20:11:36
Postat av: Anton

Haha fan va soft lovar dock att niclas skratta åt roadkillen?

2008-11-26 @ 00:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback