Det går fort

Just nu kom jag på att det är torsdag idag. Vi åker på en onsdag och anländer på en torsdag till Sydney. Inte nästa torsdag, inte nästa igen, men nästa! Det är alltså exakt tre veckor tills vi landar i Sydney. Känns som att det nyss var 44 dagar sen, då vi började räkna ner. Nu börjar man nästan bli lite nervös och småstressad av allt man ska köpa innan.

 

Fast det är nog inte så mycket kvar att göra. Jag, Niclas, ska iaf köpa en sommar-sovsäck som jag ska ha istället för att släpa med sig lakan, påslakan och örngott. Tror både Rickard och Mark också ska ha sovsäck, vi snackade lite löst om det. Man får oftast låna en filt och en kudde på hostels i Australien.

 

Idag ska jag maila min pappas kusin också, som bor i Australien. Han skickade och sa att vi gärna fick ställa frågor och även komma å hälsa på honom om vi ville. Nu börjar man förstå att vi verkligen ska åka =D


Kommentarer
Postat av: Ingvar Bengtsson

Hej grabbar,jag är riktigt avundsjuk på er,ett fantastiskt land ni skall resa till!! Vi var på en månads semesterresa 1999 i november, tiden är den bästa fin sommar där nere, vi har många tips om,utflykter, boende, sevärdheter och vackra resvägar som ni kan få ta del av innan ni åker, ta gärna kontakt med oss så kan vi visa vår pärm där vi förutom foto har mycket annat som man kan ha nytta av Välkomna Ingvar o Barbro Oskarström

2008-10-15 @ 11:06:35
Postat av: Niclas

Tack så mycket. Jag hör av mig en dag snart!

2008-10-15 @ 16:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback