Måndag

Jag vet inte hur det är med Rickard och Mark, men idag slog resfebern mig. Kanske är det för att jag växlade in en del svenska pengar till australiensiska dollar (AUD), eller för att jag har börjat packa. Såg igår att Rickard redan har packat klart, han fyllde sin 60-litersväska proppfull. Får se hur mycket det blir när jag ska packa ner allt ikväll.

 

På onsdag morgon smäller det. Tror det blir Jesper och Tobbe som skjutsar oss. Tror inte vi kommer uppdatera jättemycket på några dagar nu, för vi har fullt upp och kommer nog ha det ett tag framöver. Men vi ska försöka så gott vi kan.


Kommentarer
Postat av: Micki

Ha nu så jäääääävla kul och gör inget som jag inte hade gjort, mohahahaha! ;)

Vem vet, vi kanske ses i Aussie i sommar. Jag kommer i JUNI. :D puss och kram min älskade vän

2008-10-28 @ 21:08:55
URL: http://mikaelatham.blogg.se/
Postat av: niclas

haha jaså? ska du plugga?

2008-10-28 @ 22:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback