The story of a loner

Första gången som jag (Tobbe) skriver på coldale, och det gör jag eftersom att det är nu det börjar. Resan har börjat.
I inlägget nedan har Niclas redan uppdaterat om trippen från Halmstad till Stockholm via Göteborg, och just i detta nu svävar han tillsammans med Mark och Rickard uppe i luften på 10.000 meters höjd, påväg till Australien på andra sidan jorden.



Här är fyra bilder från gårdagen. De första två är från när Mark köpte resväska, och de två sista är från när vi träffades sista gången innan avresan. Jag kommer nog inte att uppdatera så mycket här fram tills jag åker om 70 dagar, fokusen ligger ju självklart på vad som händer nere i Australien. Men nu har jag gjort mitt debutinlägg, och jag måste säga att det känns skönt att den här dagen har kommit. Dagen då resan började.

Kommentarer
Postat av: Anonym

we miss you!

2008-10-31 @ 05:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback